Team Rynkeby i ny rekrutteringsfilm: ”Få en oplevelse for livet”
<!--@ParagraphImageLinkAlt-->

TR Presse - 13-06-2017

Team Rynkeby i ny rekrutteringsfilm: ”Få en oplevelse for livet”

Team Rynkeby Fonden håber at kunne øge antallet af ansøgere til næste års tur med en ny rekrutteringsfilm, der netop er lanceret på sociale medier. Ansøgningsfristen er 20. august 2017.

”Vi starter sammen, og vi slutter sammen. Vi griner sammen, og vi bider smerten i os… sammen. Vi deler en oplevelse for livet”.

Sådan indrammes kammeratskabet på Team Rynkeby i en ny Facebook-film, som Team Rynkeby Fonden netop har lanceret med det formål at rekruttere nye deltagere til Team Rynkeby til den kommende sæson.

- Vi har igennem flere år haft et ry for, at det var næsten umuligt at få plads på Team Rynkeby – men i takt med, at vi har fået flere hold, og at der er kommet flere cykel- og velgørenhedsprojekter, så der også kommet bedre sammenhæng mellem antallet af ansøgere og antallet af ledige pladser på vores hold, siger Carl Erik Dalbøge, direktør i Team Rynkeby Fonden.

- Og i nogle landsdelen kan vi faktisk godt bruge lidt flere ansøgere. Derfor har vi nu taget konsekvensen og for første gang taget initiativ til at lave en decideret kampagne for at rekruttere deltagere til næste års tur, fortsætter han.

Ansøg om en plads på Team Rynkeby 2018 her.

12 måneders kammeratskab på 60 sekunder
Rekrutteringsfilmen, der blev lanceret i en dansk og en engelsk udgave på Facebook i går, har det seneste døgn fået over 40.000 visninger. Og ifølge Team Rynkeby-direktøren er det da også håbet, at flere udenforstående får et indblik i, hvad det vil sige at være en del af Team Rynkeby.

- Det er naturligvis rigtig svært at skære 12 måneders træning, kammeratskab og velgørenhedsarbejde ned til 60 sekunder, men jeg håber alligevel, at videoen giver potentielle deltagere et indtryk af den specielle holdånd, der eksisterer på Team Rynkeby, samt den fysiske udfordring, man som deltager gennemgår. Jeg håber, at rigtig mange – efter at have set filmen –sidder tilbage med en følelse af, at det her hold kunne jeg godt tænke mig at blive en del af, siger Carl Erik Dalbøge.

Rekrutteringsfilmen lanceres i øvrigt sideløbende med en stor kampagne fra Rynkeby Foods, hvor juicevirksomheden for første gang nogensinde markedsfører sig som sponsor for Team Rynkeby.

- Vi forventer, at de to kampagner sideløbende vil skabe en del opmærksomhed om vores arbejde frem mod turen til Paris den 8. juli. Og vi håber naturligvis, at det giver et løft i forholdet til antallet af ansøgere til næste års tur, siger Carl Erik Dalbøge.

Team Rynkebys rekrutteringsfilm er produceret af Freebird Film og kan ses her:

Tilbage

Team Rynkeby News

Team Rynkeby producerer løbende nyhedsindslag til Facebook. Se alle indslag her.

Se nyhedsindslag

Deltag i 2018

Ansøg om en plads på Team Rynkeby i 2018. Udfyld ansøgningsformularen her.

Ansøg om deltagelse

Platinum Sponsors