”Vi støtter Team Rynkeby"-banner
Hent sponsorbanneret og brug det i mailsignaturer eller indsæt det på jeres website, eksempelvis i footeren. Det er en nem måde at synliggøre sponsoratet til Team Rynkeby, Børnecancerfonden og Børnelungefonden.
Det styrker virksomhedens image at vise samfundssind inden for områder som menneskerettigheder, klima & miljø og kritisk syge børn.
Sponsoratet skaber respekt og anerkendelse hos kunder og leverandører og giver samtidig stolthed blandt medarbejdere.
Det styrker virksomhedens image at vise samfundssind inden for områder som menneskerettigheder, klima & miljø og kritisk syge børn.
Sponsoratet skaber respekt og anerkendelse hos kunder og leverandører og giver samtidig stolthed blandt medarbejdere.
”Vi støtter Team Rynkeby"-banner
Hent sponsorbanneret og brug det i mailsignaturer eller indsæt det på jeres website, eksempelvis i footeren. Det er en nem måde at synliggøre sponsoratet til Team Rynkeby, Børnecancerfonden og Børnelungefonden.
Grafiske elementer
Hent grafisk materiale her, som I kan anvende i jeres egen markedsføring, blandt andet Team Rynkebys logo.
Pressebilleder
I må gerne bruge vores pressebilleder i jeres markedsføring. Vi har samlet et velvoksent galleri af smukke billeder af ildsjæle i aktion.
Facebook, Instagram & LinkedIn
Corporate Social Responsibility (CSR) er meget velegnet til sociale medier, men det kan være en god idé at dele budskabet op i flere dele, så I får maksimal fokus. I kan involvere jeres følgere i indsamlingen til Team Rynkeby og opfordre dem til at donere et beløb til Team Rynkebys lokale MobilePay-nummer. Få inspiration til et opslag på sociale medier her.
Professionel CSR-film
I samarbejde med Team Rynkebys videojournalist, Asger Jørgensen, har I mulighed for at få produceret en professionel CSR-film, hvor I kan fortælle, hvorfor I støtter Børnecancerfonden og Børnelungefonden gennem Team Rynkeby-projektet. Prisen er 7.500 kr. ekskl. moms og evt. transport fra København.
Nyhed, pressemeddelelse eller nyhedsbrev
Få inspiration til at skrive en nyhed om jeres støtte til Team Rynkeby i dette eksempel på en pressemeddelelse. Har I brug for yderligere input om projektet, kan I kontakte den danske country manager.
Intern kommunikation
Husk også jeres interne kommunikationsplatforme såsom infoskærme/velkomstskærme og trykt materiale. Uanset størrelsen af sponsoratet giver det stolthed at være en del af noget stort.